Výrobci

Monini - 

U Monini je od počátku existence zakódováno v rodinné tradici, že kvalita a zejména chuť stojí vždy na prvním místě. Osobní přístup a vášeň rodiny Monini, která se předává z generace na generaci, vyzdvihuje produkty Monini na špičku mezi extra panenskými oleji prodávanými v běžné maloobchodní síti.

Základem pro namíchání extra panenského olivového oleje delikátní chuti, jsou výchozí suroviny prvotřídní kvality, tedy olivy a z nich lisované „blendy“ (směsi) olivových olejů, které se správným poměrovým mixem dále mísí. Výběr těchto „blendů“ a poměr míchání určuje osobně pan Zefferino Monini tak, aby ve výsledku zaručil vždy stejnou chuť svých olejů. To znamená, že pokud ochutnáte Monini Classico letos v Čechách, tu samou chuť najdete v Monini Classico za pár let v Americe.

Majitel společnosti, pan Zefferino Monini , jeden z největších znalců olivového oleje na světě, takto osobně testuje a ochutnává veškeré vzorky olejů, které se stáčí do lahví pro koncového spotřebitele. U Monini je tento chuťový a kvalitativní test každodenní samozřejmostí a nezbytností.

V současné době se milovníci kvalitních olejů mohou seznámit s pěstováním oliv i tradičním postupem výroby v malé lisovně Frantoio del Poggiolo přímo ve Spoletu.

Z  řady olejů Monini si mohou vybírat zkušení znalci olivových olejů i úplní začátečníci. Oleje stejné kvality, ale odlišných chuťových parametrů jsou vhodné pro používání v teplé i studené kuchyni.


Bertolli - 

Začalo to obchodem v roce 1865
Náš příběh začíná v Lucce v Toskánsku v roce 1865. Francesco Bertolli a jeho žena Caterina si pod svým domem otevřou malý obchod s potravinami, kde prodávají pouze ta nejkvalitnější regionální vína, sýry, olivy a olivový olej.

1875 – Do Ameriky, s láskou
Italským emigrantům v Americe chybí jídlo jejich dědictví. Do roku 1875 žádají Francesca Bertolliho, aby poslal krabice jeho slavného olivového oleje, čímž se značka Bertolli® stala průkopníkem olivového oleje v USA.

The Flavour roste v roce 1890
V roce 1890 převzaly podnik děti Francesca a Cateriny a vyvážely značku Bertolli® do nových míst. Od Austrálie přes Jižní Ameriku až po Afriku si nyní zákazníci po celém světě mohou vychutnat chuť Toskánska.

Budování značky v roce 1900
​Na počátku 20. století si zákazníci všude začínají spojovat Bertolli® s jednoduchou autenticitou italského životního stylu a lahodným jídlem. Obchod vzkvétá, když zákazníci sahají po chuti, které důvěřují.

Určování trendů ve 40. letech 20. století
Televizní spoty pro značku Bertolli® s animovanými postavičkami „Olivella“ a „Maria Rosa“ jsou v Itálii populární. Bertolli se stává známým jako „značka“, což je v Itálii ve 40. letech minulého století poměrně vzácné.

Určování trendů ve 40. letech 20. století
Omáčky vzlétnout
Omáčky vzlétnout
Zákazníci Bertolli® si užívají tradiční červené a pikantní omáčky Alfredo, vyrobené jednoduše z jasných, čerstvých surovin pro autentickou italskou chuť.

Oslava 150 let v roce 2015
​V roce 2015 Bertolli® slaví 150 let dodávání autentické italské chuti. Zákazníci všude volí Bertolli pro slané omáčky na těstoviny, kvalitní oleje a lahodné mražené večeře.

Organické olivové oleje dorazí v roce 2016
​V roce 2016 uvádí Bertolli® poprvé na americký trh nové organické olivové oleje, které pokračují ve své historii zdraví a inovací.



Barbera - Sabo - 

Manfredi Barbera & Figli
V roce 2017 podepsal Oleificio Sabo exkluzivní smlouvu o partnerství s renomovanou sicilskou společností Manfredi Barbera & Figli SpA (www.oliobarbera.it) na distribuci jemného olivového oleje značky Barbera na švýcarském trhu. Odborné znalosti, které společnost Barbera získala za více než sto let v oboru, jí umožnily vybrat nejlepší lokality pro olivové háje na Sicílii s ohledem na takové aspekty, jako je mikroklima, nadmořská výška hájů, typ půdy a expozice. ke slunci.
Extra panenské olivové oleje Barbera jsou velmi oblíbené a široce prodávané po celém světě. Řada olivových olejů Barbera zahrnuje několik produktů, které získaly mezinárodní ceny a ocenění.


Dececco - 

Od otce k synovi. Od roku 1886 neseme důležitou odpovědnost: naši tradici výroby těstovin bez kompromisů, kterou každým dnem vylepšujeme a která nám umožňuje přinášet autentické potěšení z italské kuchyně do celého světa.

Před více než sto lety začal v Abruzzu příběh velkého úsilí, které jako každé jiné bylo založeno na mužích a vášni. Je to příběh mlýna Molino a Pastificio (továrna na těstoviny) bratří De Cecco, která vyrábí těstoviny již více než 130 let a stala se synonymem pro špičkovou kvalitu a autentickou italskou chuť po celém světě. Příběh začíná v Itálii před jejím sjednocením, kde Don Nicola De Cecco vyrábí „nejlepší mouku z okolní krajiny“ ve svém kamenném mlýně ve Fara San Martino, malé vesnici na dně Majelly.

Stejně jako tomu bylo po generace, strýc Nicola (“Zi Nicola”) předal své znalosti a vášeň svému synovi Filippovi, který otevřel novou kapitolu historie rodiny De Cecco a začal vyrábět těstoviny: Molino a De Cecco. se zrodila továrna bratrů na těstoviny. Píše se rok 1886. Nejlepší mouka z okolní krajiny se vydává na dlouhou cestu, než se stane těstovinami prémiové kvality. Kombinací starého řemesla, kreativní intuice a technického vhledu vytvořil Don Filippo Giovanni De Cecco nízkoteplotní sušící zařízení, které umožnilo těstoviny sušit bez ohledu na povětrnostní podmínky.

Do té doby byly těstoviny vždy sušené na slunci, což byl jediný známý způsob, jak zaručit vysokou kvalitu produktu a jeho uchování. V důsledku této technologické inovace se De Cecco začíná otevírat mezinárodním trhům. V roce 1908 se venkovská dívka z Abruzza, nesoucí stohy pšenice, stala ochrannou známkou společnosti. Po druhé světové válce zažívá společnost rychlý růst. Je postaven nový výrobní závod, který nahradí ten, který bombardovali Němci, a podnikání se rozjíždí, se zvyšující se pozorností na zahraniční trhy. V 50. letech byla otevřena nová továrna na těstoviny v Pescaře v reakci na zvýšenou poptávku těchto let. V roce 1980 je ve Fara San Martino založena nová modernizovaná výrobní jednotka, která zdvojnásobuje výrobní kapacitu. V roce 1985 začíná společnost vytvářet vlastní prodejní a distribuční síť v reakci na vývoj trhu.

Dalším milníkem je založení Società Olearia, 1986, což je první krok k rozšíření produktové řady, která se bude dále rozšiřovat v roce 1993.

V 90. letech se uskutečnily důležité investice: ve Fara San Martino je postaven nový mlýn, schopný zpracovat 1100 metrických tun pšenice denně; v roce 1997 je spuštěn nový závod Ortona: příklad inovace a pokročilé technologie, která slouží staré tradici výroby těstovin.

Jak čas plyne, věci se mění, ale značka De Cecco je dnes ve světě těstovin stále synonymem prémiové kvality. Nezměnila se vůle předávat, chránit a upevňovat původní principy výroby a kvality zakladatele: vybraná pšenice, čerstvá krupice z Molina, tažení bronzovým plechem, sušení při nízkých teplotách a neustálá kontrola kvality. Každý počin De Cecco, dnes, stejně jako tehdy, pochází z hluboké vášně a houževnatého hledání dokonalosti počínaje těstovinami a kupředu.


Coppini - 

 

Historie, která začala před 70 lety
Hlavní hodnotou Coppini je být rodinnou značkou.

Italský olivový svět je nyní plný rodinných značek, které byly zakoupeny nadnárodními společnostmi. Rodina Coppini je hrdá na to, že z generace na generaci pokračuje v tajemstvích obchodu a rozšiřuje své know-how z otce na syna. Protože Coppini není jen rodinná značka, je to především rodina. Vaše důvěryhodná rodina pro olivový olej

Dne 13. června 1955 zahájil Giuseppe Coppini svůj první obchod s olivovým olejem v Terni, v malém areálu v centru města, na Via del Teatro Romano. Zde jeho sláva začala růst díky jeho mistrovství jako producenta, jeho dovednostem jako ochutnávač olivového oleje a master blender a jeho vytvoření produktu s dokonalou chutí.